9 Haziran 2007 Cumartesi

Hoşçakal!

Ey! Gecelerime
bir şaytan gibi girip
Günün doğuşunu
zamansızlığa teslim eden,
Tutkularımın izdüşümü
Saygısız kadın...
Ey! Mehtabın şerefine kurulan
rakı sofralarında,
Masama meze,
dudaklarıma şarkı olan,
Acılarımın çığlığı
Melankolik kadın...
Ey! Arzularımın gölgesinden çıkıp,
gözlerimde rahibe,
Yatağımda yosma kesilen,
Adı bende saklı
Esrarengiz kadın...
Ey! Böylesine
sarhoş akşamlarda bile
Mutluluğa hasret
Alkolsüz düşlerime
kahraman olan
Zalim kadın....
Ben şimdi gidiyorum;
En az senin gittiğin kadar...
Sana, ağlamaklı kalemlerden
Sırılsıklam dizeler bırakıyorum...
Sana çocuksu sevdalardan
Yetişkin acılar bırakıyorum...
Geçmişime ait ne varsa,
Söküp yerlerinden,
Üzeri toz tutmuş
anılar masasının
Üzerine bırakıyorum...
Sana ait ne varsa
Çekinmeden gel ve al...
Ben şimdi gidiyorum;
En az senin gittiğin kadar...
Hoşçakal! ...

Hiç yorum yok: