9 Ekim 2008 Perşembe

Demek İstediğim...

Radyasyonla aydınlanıyor ütopik gecelerim.
Beta sen oluyorsun Gama ben!
Çok önemli değil aslında ne dediğim
Hiç’liğe kavuşmaya hasret sonuçta,
Kortizon destekli reklamcı hayallerim.
Bazen Kate neden Jack ile sevişmedi diyorum kendi kendime.
Dr. Suresh geninde bir problem var diyor.
Sawyer’da seksi be abi,
Hatunun gözü gen men görmüyor.

Kurşundan yapılıyor artık hastane odaları
Michael Scofield şöyle çıkıp gelseydi
Kaçırırdı koçum aslanım tüm tayfayı…
Duygusal da çocuk, entelinden bir de ağlardı o şimdi!
Gerçi korkuyorum o kalın boyunlu abisi de gelir diye
Bir vurdu mu kırar valla kafayı!
Bilemiyorum sevgilim,
En az 3 hatalı teşhisten sonra anlar diye
Medet umuyorum House’tan.
Kola’nın asidi midir
Yoksa hiçbir zaman bitmeyeceğini düşündüğüm
Arayışım mı mideme bu krampları sokan?
Arka cebimden bir ceset çıkardılar biraz önce
Söyle sevgilim çağırsınlar tüm CSI ekibini
Miami ve hatta New York’tan.
Horaito’suz olmaz ama,
Gözlüğün altından yapmalı Cüneyt Arkınsı bir konuşma;
"Senaristler greve girmiş,Korkarım seni tutklayacağım, yemek ,içmek sıçmak arasında!

Bu kadar kahramanın arasında,
Katılmamak elde mi Tyler Durden’a,
Ne anlar ki Neo NEOlup bittiğini
Gerçekten yaşamadığı bir Dünya’da…

Demek istediğim;

İnsanı en verimli çağında
Kurşun bir odaya kapatabiliyor bu Dünya.
Söyleyecek pek bir şey kalmıyor,
Suskunluğun mükemmelliğini görünce
O halvetimsi odada!

Hiç yorum yok: