16 Eylül 2008 Salı

Farklı Projeler, Farklı Deneyimler!

Ne kadar da uzun zaman olmuş yazmayalı. Neyse, yazacak çok şey birikti. Artık mümkün olduğunca yazmaya çalışacağım.

Deneyimsel pazarlama odaklı ve fark yaratacağını düşündüğümüz projelerimiz yavaş yavaş hayata geçiyor. Bir tanesine daha yeni başladık sayılır ama şimdiden internette konuşulmaya başlandı. El emeği, göz nuru bir projeyi hayata geçirdiğinizde hissettiğiniz mutluluğun tanımı yok sanırım. Bu yüzden mi iş kolik diyorlar bana bilemiyorum :).

Detayları vermeyeceğim. Proje sonuçlandığında konuşmak daha keyifli olacak umarım. Şimdilik "Fenomen Blogger" çıtlatmasını yapıyor ve siz bloggerlar! süprizlere hazır olun diyorum...

1 yorum:

Deli Profesör dedi ki...

Hocam yayıldı ama duyanların yarısı spam gibi düşünüyor :D Ben uzattım sakalları bekliyorum :D